Holland Huttendorp

Het “Holland Huttendorp” zit er weer op.

4 zonovergoten dagen van timmerplezier.
Wat hebben we weer genoten met z’n allen.
Prachtige hutten werden er met behulp van het thuisfront uit de grond gestampt/getimmerd. b.v. ’n Trapgevel hut, de Holland winkel met de Meiden molen,’ n Raceboot met buitenboordmotor zonder benzine, de Halve kaas hut, een stoere mannen hut met dakterras, een hut met een heel groot groen dak, het 1 persoons hutje compleet met bed.

Ook de techniek kwam om de hoek kijken en konden de wieken soepel draaien bij de meiden. De Molen hut van de mannen heeft heel wat zweetdruppels gekost. Er is wat afgerekend, gemeten gepast, verankerd, veranderd, maar op laatst stond het als een molen.

Met in totaal 63 kinderen werd het Holland Huttendorp gerealiseerd.

Alle, kinderen, vrijwilligers, sjouwers, boodschappen halers, afbrekers, opruimers, E.H.B.O, catering meiden, bezoekers, Sponsors van, hout, spijkers, spring kussen, koelkast, limonade, kroketten, frikandellen, ijsjes, sultana’s, sausen, broodjes, tafels, banken, parasol, en wat al niet meer. Ben ik iets vergeten dan daarvoor mijn excuses.

Iedereen, niemand uitgezonderd “BEDANKT”.

Wij hebben er weer ontzettend van genoten, dus tot volgend jaar.

Op naar het volgende evenement, de Obstacle Run op 29 augustus.

Vriendelijke groet.
Guda Knijn